Vysoké úspory /// S podlahovým topením ušetříte. Díky ideálnímu rozvrstvení teplot nedochází k hromadění teplého vzduchu u stropu a chladného u podlahy. S podlahovým topením vytápíte teplotou i o několik stupňů nižší při vyšším tepelném komfortu.
Podlahové topení je velmi vhodné pro garáže. Radiátory jsou v garážích přežitkem, které zabírají místo a nejsou tak efektivní jako podlahové topení.
Podlahové topení ušetří oproti radiátorům až 25 % /// dokonalé rozložení tepla /// velmi nízká prašnost (vhodné pro alergiky) /// nevíří prach a nevysušuje v místnostech oproti radiátorům /// díky zabudování do podlahy umožňuje plně využít místnost /// absence nevzhledných a nebezpečných radiátorů životnost až 80let zvyšuje tržní hodnotu nemovitosti
Nejčastější skladba podlahy v rodinných domech, kde je použito podlahové topení do celé plochy. Systém FLEXI od Top Heatingu využívá standardní stavební izolaci podlahy k fixaci potrubí. Podlahové topení FLEXI od Top Heatingu je možné integrovat do jakékoli skladby podlahy v rodinném domě.
Podlahové topení je jeden z nejefektivnějších způsobů vytápění rodinných domů. Topná konstrukce je zabudována do podlahy v předepsané skladbě podlahy, což zajišťuje téměř ideální rozložení teplot v místnosti. Jedná se o soustavu potrubí, kterými protéká ohřátá voda (teplovodní podlahové vytápění) o teplotě 30-50 °C pomocí nízkoenergetického oběhového čerpadl
Splitové tepelné čerpadlo systému vzduch/voda v kombinaci se solárními panely. Tepelné čerpadlo lze velmi dobře kombinovat s letním vytápěním bazénu nebo s komfortním letním chlazením interiéru.
Díky perfektní tepelné pohodě a skoro ideálnímu způsobu předávání tepla je podlahové topení zdravý způsob vytápění každého rodinného domu kde bydlí také děti.
Navrhneme nejvhodnější řešení pro Váš dům a v etapových dodávkách nainstalujeme komplexní řešení s ucelenou zárukou a garancí funkčnosti.
Podlahové topení instalujeme do autosalónů, autoservisů a jiných velkoplošných prostor, kde radiátory ani jiné systémy topení nevykazují efektivitu provozních nákladů.